Viser vejen mod vækst

Det har aldrig været mere udfordrende at finde det ideelle vækstpotentiale end i vores konkurrenceprægede og konstant foranderlige verden, hvor traditionelle tilgange til markedsanalyser kan risikere at komme til kort. 

Matrix viser vejen mod vækstmuligheder ved at levere en forståelse for forbrugerens beslutningsproces og de valg, forbrugeren træffer i forskellige forbrugssituationer. Det hjælper dig med at optimere dit potentiale ved at identificere kundernes uopfyldte ønsker i forhold til din produktkategori.

 

 

Spørgsmål som Matrix kan besvare:

  • Hvilke produktmuligheder rummer det største vækstpotentiale?
  • Hvad er de største trusler mod mine nuværende produkter, og hvordan kan jeg beskytte mig mod dem?
  • Hvad afgør forbrugerens valg i forhold til min produktkategori?

 

Fordele ved at bruge Matrix:

  • Baseret på en velafprøvet model, der forbedrer afkastet fra udviklingsinvesteringer. 
  • Leverer relevante, prioriterede og implementerbare anbefalinger til hvordan udviklingsmuligheder skal udnyttes
  • Fleksibel - kan tilpasses hver enkelt kundes behov og kan både gennemføres hurtigt og over et længere tidsforløb. 
  • Understøttet af over 30 års erfaring med rådgivning om netop prioritering af udviklingsressourcer.