Media Intelligence

Vi leverer detaljerede data og forretningskritiske insights for paid media (reklamer) og earned media (redaktionelle og sociale medier)

Claus Nyvold

Associate Director, Media Intelligence

+45 39131521

Kantar Gallups Media Intelligence-afdeling leverer data, analyse og insights for både paid media (reklamer) og earned media (redaktionelle og sociale medier).

Gallup AdFacts giver detaljeret viden om det danske reklamemarked til både medier, mediebureauer og annoncører. Gallup Kreativ er Danmarks største reklamedatabase, der indeholder kreative spots fra tv, printannoncer og internetbannere. Vi leverer også internationale data til vores kunder og tilbyder kundespecifikke trend- og insightsanalyser.

Vores enhed Earned Media Research & Insights er specialister i overvågning og analyse af både redaktionelle og sociale medier. Vi hjælper bl.a. vores kunder med løbende analyse af deres mediedækning og evaluering af events og kampagner. Sammen med Kantar Media leverer vi international medieovervågning og analyse til internationale danske kunder. Og vores analyser af sociale medier genererer nye forbrugerindsigter, identificerer influenter og kortlægger den offentlige debat og meningsdannelse.

Vi kan integrere rapportering og analyse af både paid, earned og owned media ved at inddrage eksterne datakilder, f.eks. fra kunder.

Claus Nyvold

Associate Director, Media Intelligence

+45 39131521