International medieovervågning og -analyse fra Kantar Gallup og Kantar Media

Kantar Gallup og Kantar Media tilbyder international medieovervågning og -analyse til danske virksomheder og organisationer, der agerer på europæiske og internationale markeder.

Vi kombinerer Kantar Medias globale setup, kompetencer og værktøjer med Kantar Gallups danske tilstedeværelse, markedskendskab og stærke analysekompetencer.

Medieovervågning

 

 

 

 

 

 

 

Medieovervågning

Vi tilbyder en integreret, international løsning, hvor jeres vigtigste markeder og kanaler overvåges – både traditionelle og sociale medier kan inkluderes.

Overvågningen kan både være af jeres egen omtale, af konkurrenter eller af forretningskritiske emner – og overvågningen tager altid udgangspunkt i en tæt dialog med jer.

Kantar Media kombinerer egen medieovervågning med indhold fra de stærkeste lokale leverandører, herunder danske. Kantar Media har samarbejdspartnere i mere end 125 lande, og nye markeder kan let tilføjes.

Overvågningen leveres i daglige emails og samles i én onlineportal, der altid er tilgængelig fra smartphone, tablet og desktop. Desuden er der mulighed for engelske resuméer af de vigtigste omtaler.

Medieovervågning

Analyse og indsigter

Baseret på data- og indholdsanalyse leverer vi analyser og indsigter til både hovedkontor og de enkelte markeder. Målgruppen er typisk topledelse, kommunikationsdirektører og/eller pressechefer og PR-ansvarlige.

Analyserne fokuserer både på synlighed og kvalitet i medie-billedet, eksempelvis rækkevidde og billedvalg, gennemslag af kernebudskaber og talspersoner i de vigtigste medier – og med benchmark over tid, på tværs af markeder eller i forhold til konkurrenter.

Vi har stor erfaring med at sammensætte og lede teams af analytikere med rette sprogkundskaber og markedskendskab på tværs af Kantar Medias kontorer.

Vores metoder er baseret på international best practice og videreudvikles løbende i takt med medieudviklingen og teknologierne. Vi er medlem af AMEC, Association for the International Measurement and Evaluation of Communication, og er ISO-certificerede efter 9001-standarden for analysevirksomheder.

Søren Langelykke

Head of Earned Media Research & Insights

+45 39131508