Lær reklamemarkedet at kende

Kantar Gallup har de mest detaljerede data om det danske reklamemarked. Vi kan også levere data fra det meste af verden. Hvordan kan vi hjælpe dig? Kontakt mig og hør mere.

Anne-Line Skreden

Senior Service Executive

+45 39154223

Kantar Gallup leverer data og insights om det danske reklamemarked til bl.a. medier, mediebureauer og annoncører. Gennem vores globale netværk i Kantar Media leverer vi også data fra resten af verden.

Gallup AdFacts dækker det danske reklamemarked, både i bredden og i detaljen – og når det flytter sig. Gallup AdFacts-målingen rummer detaljerede informationer om bl.a. reklamespending, mediavalg, annoncører, kampagner og målgruppedækning. Informationerne leveres helt ned på indrykningsniveau, men vi tilbyder også trend- og insightsanalyser omkring annoncører, brancher, medier og mediagrupper.

Gallup AdFacts dækker både print (dagblade, søndagsaviser, ugeblade, magasiner og fagblade), bannere og paid search, tv og radio, biograf, outdoor og husstandsomdelte reklamer. Vi tilpasser os løbende annoncemarkedet og inkluderer løbende flere og flere digitale kanaler og datakilder – de næste bliver mobile, programmatic og video.

Informationerne er tilgængelige i onlineapplikationen AdFacts Explorer, hvor man døgnet rundt kan trække de nyeste data. På fast eller ad hoc-basis kan vi også levere data i Excel- eller tekstfiler.

Gallup Kreativ er den største database med danske reklamer. Online-databasen indeholder spots fra tv, annoncer fra printmedier og internetbannere, der kan downloades og anvendes i præsentationer, analyser mm. Der kan let søges på kampagner fra specifikke annoncører eller udvalgte kategorier, og der kan opsættes alerts med mulighed for daglige emails, når nye reklamer registreres.

Gallup Kreativ kan integreres med AdFacts Explorer og kan også bestilles på ad hoc-basis.

 

Rolf Thomsen

Associate Director

+45 39154220