Lær reklamemarkedet at kende

Kantar Media har de mest detaljerede data om det danske reklamemarked. Vi kan også levere data fra det meste af verden. Hvordan kan vi hjælpe dig? Kontakt mig og hør mere.

Anne-Line Skreden

Senior Client Manager

+45 39154223

Kantar Media leverer data og insights om det danske reklamemarked til bl.a. medier, mediebureauer og annoncører. Gennem vores globale netværk i Kantar Media kan vi også levere data fra resten af verden.

Gallup Adfacts dækker det danske reklamemarked, både i bredden og i detaljen – og når det flytter sig. Gallup Adfacts-målingen rummer detaljerede informationer om bl.a. reklamespending, mediavalg, annoncører, produkter og kampagner. Informationerne leveres helt ned på indrykningsniveau, men vi tilbyder også trend- og insightsanalyser omkring annoncører, produktkategorier, medier og mediagrupper.

Gallup Adfacts dækker både print (dagblade, søndagsaviser, ugeblade, magasiner), tv, biograf, radio, outdoor, display bannere, online video, sociale medier og paid search (søgeord). Vi tilpasser os løbende annoncemarkedet og inkluderer løbende flere digitale kanaler og datakilder – senest online video og sociale medier.

Informationerne er tilgængelige i online-webapplikationen Adfacts Explorer, hvor man døgnet rundt kan trække de nyeste data. Vi kan også levere data i abonnement eller på ad hoc-basis i excel- eller tekstfiler, ligesom rådata kan leveres og integreres i egne systemer (CRM, BI, salgs- og tracking modeller).

Gallup Kreativ er den største database med danske reklamer. Online-webapplikationen Creative Explorer giver adgang til spots fra tv, annoncer fra printmedier, display bannere, online video og sociale medie annoncer, der kan downloades og anvendes i præsentationer, analyser mm. Der kan let søges på kampagner fra specifikke annoncører eller udvalgte produktkategorier, og der kan opsættes alerts med mulighed for daglige e-mails, når nye reklamer registreres.

Creative Explorer kan integreres med Adfacts Explorer, og der kan også bestilles udtræk i abonnement eller på ad hoc-basis.

 

Claus Nyvold

Senior Client Director, Media Intelligence

+45 39131521