Optimer dine investeringer i shopper marketing og innovation ved hjælp af virtual reality

Nu kan du anvende virtual reality til at træffe bedre og hurtigere beslutninger og optimere shopper marketing- og innovationsinvesteringer.

KANTAR GALLUP PRÆSENTERER LÆSERTAL

Læsertallene for 2. halvår 2020 og 1. halvår 2021 er klar - du kan læse alle rapporter her

Mediehistorisk samarbejde kortlægger danskernes rejsevaner og bevægelsesmønstre

AFA JCDecaux og Clear Channel laver i fællesskab en undersøgelse, der kortlægger danskernes rejsevaner og bevægelsesmønstre. Undersøgelsen gennemføres af Kantar Gallup og resultaterne vil danne baggrund for outdoorserier som integrerede dele af Index Danmark i 2021.

Digitale outdoormedier i malls

Mediebureauerne hilser outdoorselskabernes ny fælles måling på digitale medier i malls velkommen

Digital Life 2021: Danskerne streamer løs

Danskernes streaming-forbrug fortsætter med at stige. Det viser 2021-udgaven af Kantar-undersøgelsen ”Digital Life – Deep Dive Streamingtjenester”.

Social Media Life 2021

Kantar Gallup sætter i Social Media Life fokus på danskernes anvendelse af sociale medier.

DANSKE INFLUENCERE UDFORDRES AF MANGLENDE TROVÆRDIGHED

Kantar Gallup har netop gennemført et influencerstudie, der kortlægger danskerne holdning til influencere og SoMe. Studiet viser at influenceres troværdighed udfordres af manglende transparens og for meget betalt indhold.