Kantar Gallup sætter fokus på danskernes brug af mobile enheder, apps og medier på farten
Årets tre Deep Dive-undersøgelser sætter fokus på danskernes streaming, device-adfærd og brug af digitalt indhold.
Bliv inspireret af vinderne i Kantar Creative Effectiveness Awards – og bliv klogere på, hvordan vi kan teste jeres reklamer
I Kantars COVID-19 Barometer følger vi holdninger, adfærd og forventninger i lyset corona-pandemien.
Nu kan du anvende virtual reality til at træffe bedre og hurtigere beslutninger og optimere shopper marketing- og innovationsinvesteringer.
Vores besøgsinterviewere gennemfører netop nu en international undersøgelse.
Læsertallene for helår 2019-2020 er klar - du kan læse alle rapporter her
AFA JCDecaux og Clear Channel laver i fællesskab en undersøgelse, der kortlægger danskernes rejsevaner og bevægelsesmønstre. Undersøgelsen gennemføres af Kantar Gallup og resultaterne vil danne baggrund for outdoorserier som integrerede dele af Index Danmark i 2021.
Vi udpeger de vigtigste tendenser og deler vores forventninger, så du er klar til det nye år. Download vores danske perspektiv-rapport og den globale Kantar-rapport nu.
Mediebureauerne hilser outdoorselskabernes ny fælles måling på digitale medier i malls velkommen