LÆR DINE KUNDER ELLER MEDARBEJDERE BEDRE AT KENDE
Kunderne er enhver virksomheds mest værdifulde aktiv. Ved at sætte sig ind i og forstå forbindelsen mellem forholdet til kunderne og virksomhedens omsætning, så har virksomheden mulighed for at optimere og udbygge sin kundestrategi. I dagens dynamiske marked bør hver eneste beslutning på tværs af en virksomhed handle om at optimere relationen til kunderne. Og disse beslutninger bør træffes på et informeret grundlag.
Customer Complete er Kantar Gallups nyskabende tilgang til at hjælpe virksomheder med at få det fulde overblik over kundernes holdninger. Vi hjælper med at navigere i de store mængder komplekse kundedata og identificere præcis de tiltag, der optimere den enkelte virksomheds kundestrategi.
Med udgangspunkt i avancerede værktøjer og en erfaren medarbejderskare samler vi viden fra en lang række kilder - fra traditionelle kundebaser til målinger på digitale 'touchpoints', fra sociale medier over medarbejderadfærd og til monitorering af helt almindelige hverdagsmøder med kunderne. Denne viden omsættes i lettilgængelig rådgivning tilpasset hver eneste kundes behov.